Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 4 лютого 2020 р.

Результат пошуку зображень за запитом коронавирус htrjvtylfws] vjy


Завдання під час карантину з 12.03.2020-03.04.2020 р.

5 клас
12.03 - д/з записано в щоденнику
13.03 - п.37 (знати відповіді на запитання с.239), 
№№1072,1074,1076

18.03 
08.00-08.45 ; 08.55-9.40
Тема: Відсотки. Знаходження відсотків від числа.
1. Переглянути відео.
2. Розв'язати №1068(5,6),1070,1074(5,6), №1078.
3. Д/з №1079, №1081. На повторення №1138(12), знайти 15% від одержаної відповіді. Завдання із відео виконати ,(завдання знаходяться на 8 хвилині відео)
Скинути фото виконаного дз на мій класрум (код приєднання wqhrogy)

19.03.2020

10.00-10.45
Тема: Знаходження числа за його відсотками.
Мета: Вміти розв`язувати вправи, задачі на знаходження числа за його відсотком.
Опрацьовати пункт 38, розібрати, записати задачі 1-3, с.244, №1108.
Д/з: п.38, №1109, №1111, повторити п. 37 ( виконати тест(за посиланням:https://docs.google.com/presentation/d/16gcYNm2r-DvxNjMEGpICR-zwuaNpvW7vIzc0TfSK1OM/edit?usp=sharing) та скинути фото з відподями тільки по тесту ).

20.03.2020
08.00-08.45
Тема: Розв'язування вправ.
Мета: Узагальнити знання про відсотки, застосквання знань до розв'язування задач.
1. Повторити п.37,38; головне в §5, с.250-251.
2. Виконати №1091, 1117, 1138(17).
3. Д/з виконайте тест за посиланням.

8 клас (геометрія)
18.03.2020
10.00-10.45
Тема: Площа паралелограма, площа ромба.
Мета: Вивчити формули для обчислення площі паралелограма, площі ромба.
 п.21. Переглянути презентацію за посиланням.
1. Намалювати малюнки 214-216.
2. Записати теорему 21.1
3. До кожного малюнка записати формулу для обчислення площі (не в загальному вигляді).
4. Д/з №698, 701.

19.03.2020
11.55-12.40
Тема: Розв'язування задач.
1. Переглянути відео
2. Розв'язати задачу №699 (всі малюнки всередині значення площі). 
3. Виконайте тест за посиланням.
2. Д/з №703, 711.
Скинути фото виконаного дз на мій класрум (код приєднання 5c6mzv7)


                                       8 клас (алгебра)
19.03.2020 р.
11.00-11.45
Тема: Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. 
Мета: Вивчити означення квадратного рівняння, навчитися розв'язувати неповні квадратні рівняння.
Переглянте презентацію за посиланням.
Д/з: опрацювати п. 18, с. 141-143, знати відповіді на контрольні запитання, №595(розкрити душки, перенесемо вліво і прирівняємо до 0, потім відповіді на питання), №602.Скинути фото виконаного дз на мій класрум (код приєднання 5c6mzv7)

20.03.2020 р.

08.55-09.40
Тема: Розв'язування неповних квадратних рівнянь.
1. Повторити п.18.
2. Виконати №593 (наприклад, перший коефіцієнт а=-4, другий коефіцієнт b=-5, а вільний член c=1,6).
-4х2+(-5х)+1,6=0.
№600 (підставити значення х=-5 і зробити обчислення, якщо одержимо результат 0=0, то х=-5 - корінь)
№601 (1,2,6).
3. Д/з виконайте №601 (3,4,5), №603 (1). Скинути фото виконаного дз на мій класрум (код приєднання 5c6mzv7)
4. Після приєднання до класу виконайте тест .


9 клас (геометрія)


18.03.2020
11.55-12.40
Тема:Розв'язування задач. 
1.Повторити п.17-18, задача 2, с.161 (розібрати, записати в зошит). №17.20, 18.20.
2. Завдання з ДПА повторити п.5. №5.12, 5.16.

19.03.2020
11.55-12.40
Тема: Центральна симетрія. Поворот. 
1. Опрацювати п.19, задача 1,2, с.177 (розібрати, записати в зошит). №19.3, 19.7.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
3. Завдання з ДПА повторити п.6. №6.3.
4. Виконайте тест за посиланням.


9 клас (алгебра)

13.03 - розв'язування вправ, повторити п.21,22. №21.2; 21.6; 22.10
ДПА - №2.23(1), 3.29(2), 5.26(2)

18.03.2020
11.00-11.45
Тема: Класичне означення ймовірності.
1.Опрацювати п.23 (записати в зошити приклади 1-5). 
2. Переглянути відео.
3. Д/з записати №23.3, 23.4 (вивчити означення з п.23, знати відповіді на контрольні запитання після п.23).
4. Завдання з ДПА - №5.58(2), 7.25(2).

20.03.2020
11.55-12.40
Тема: Розв'язування задач.
1. Розібрати та записати задачі №6-9, с.226-229.
2. Д/з записати №23.10, 23.17.
3. Завдання з ДПА №6.50(1), №6.54, №7.24(1,3).
Скинути фото виконаного дз на мій класрум (код приєднання 6dkfrg2)





Немає коментарів:

Дописати коментар